Det är fredag

Det är faktiskt fredag idag & jag har varit upptagen hela dagen. Har inte riktigt haft tid att blogga, men jag lovar, om ett par timmar kommer det massor med inlägg - för er som är vakna dvs. Ska möta Kevin när han ska gå från jobbet vid halv fyra, så jag lär ju sysselsätta mig med något fram tills dess. Haha!
Fick reda på mitt resultat från hemtentan på historian också. Mycket mycket nöjd må jag säga att jag är! Och även seminariumet gick bra idag. Roligt att dela alla tankar & funderingar med andra & kunna bolla fram & tillbaka!

Springer runt & knaprar Ipren som en galning för jag också. Allt gör ont tycker jag. Ni som känner mig vet att jag drar mig riktigt långt innan jag tar en tablett mot värk, så ni kanske förstår att det är ganska illa nu?

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag håller på med ;) Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0