Cirkus Möller

Det är långpaus från Idol nu & det är Cirkus Möller på tv. Inget illa menat, men vem tusan kollar på det? Även om man låter tvn stå på, så gör man ju annat under tiden. Till exempel att blogga, precis som jag gör nu. Haha!
Ni skulle ju få se vad jag köpt för fint idag ju!
Enda boken jag inte hade i serien om Gömda - Mias systrar. Den fick följa med idag.



Gick även in på världens sötaste prylaffär! Ska verkligen hänga där fler gånger vill jag lova! Hittade sååå mycket fina änglar där inne, man bara en fick följa med hem..


Kommentarer
Postat av: Karin

men vafaaaaaan vad är det du skriver????

Cirkus Möller är ju bäst, Måns Möller är bäst, flickorna på Klitteholm är bäst! hahaha

2010-11-27 @ 10:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0