Bokfynd idag!

Nu ska ni väl få se vilka böcker det var jag köpte idag..



Eftersom jag redan har läst tetralogin om "Pojken som kallades Det" & nu håller på att läsa de igen, så kändes det lika bra att ha de själv istället för att låna de på bibblan varje gång. Vet att det inte är sista gången jag läser de. Samma sak med Gömda, Asyl & Mias Hemlighet. Tror faktiskt aldrig att jag läste den sista.. Men nu får jag ju läsa om allihopa eftersom jag har de hemma de med :)



De här två fick åka med också. Diagnos: GISSLAN just för att jag läst boken Diagnos: MÖRDAD & föll för Peter Gissy som författare direkt. Sex and the City boken var ju bara en självklarhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0