Belöning till mig

Sandra & Kevin kom hem från Tunisien med en varsin limpa cigaretter till mig, Sofie & Jonas. Sofie fick ett par paket för de vändorna hon hade varit ut med hundarna, men eftersom jag gått ut alla andra gånger, plus förra gången de var hem till Dalarna så fick jag allihopa istället. Så nu kan man väl säga att jag har cigaretter så jag klarar mig ett tag framöver. Haha :)



Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen! Ja, tänka sig va? Jag går & lägger mig innan elva till och med! Men somnar gör jag nog inte innan tolv ändå...

God natt med er! ♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, nu har du lite att röka :P hehe

2010-11-02 @ 10:14:23
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0