Vad gör jag?

Herregud vad dagarna går fort! Men jag får en massa gjort! Med tanke på incidenten i morse, så hann jag iallafall tvätta all tvätt & det mesta blev torrt utom ett par tröjor. Jag har hunnit måla klart bokstäverna, sortera lite kort, söka två jobb, sett ett avsnitt av "Världens konflikter" som ingår i samhällskunskapen. Jag har varit till skolan & köpt dryckes-biljetter till balen. Nu ska jag snart ner på stan & posta lite brev som måste komma iväg idag. Sen hem, vika in tvätten, måla lite till, lägga upp nya auktioner och plugga. Får se om jag hinner åka till mormor & gratta henne. Men jag ska försöka få en liten lucka till det :)

Öj! Fler jobb-dagar inbokade! Woho :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

hejsan :)

vill bara tipsa dig om en tävling där just DU kan vinna din favorit klocka! det är busenkelt & vem som helst kan vara med :)

allt du behöver göra står här; http://ellenschutz.blogg.se/2010/april/tavling-1.html



ha en bra dag, & förlåt om du inte uppskattar sånna här kommentarer.. :P

2010-05-05 @ 17:44:13
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

Önskar att jag hade din ork, jag gör ingenting om dagarna men har ändå ingen tid över. Jag är imponerad :)

2010-05-05 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0