Strömavbrott!

Hela Ludvika hade strömavbrott idag. Jag hade i tre hela jävla timmar! Hann inte äta frukost & tvättmaskinerna hade tvättat i tio minuter när det slog till. Så vad kunde jag göra utan el? Jag skurade rent micron, diskade all disk, ställde mig till & med & torkade fönstrena! Den ni!
Nu är min tvättid snart slut, jag hann bara få de två maskinerna som låg i klara, så bokade tvättiden imorgon för att tvätta klart allt. Tur att det fanns en ledig! För nu har jag bara tvättat lakan & handdukar! Har ju knappt nå rena trosor för sjutton! Haha
Ska snart få låna Alexanders bil, åka & handla lite mat & mina stolsdynor! Hoppas som fan att de inte är slut. Då blir jag ledsen...

Ikväll blir det Sex and the City - första filmen hemma hos Yasmine. Ska ladda upp lite inför bion imorgon :D
Vi hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0