Skruva möbler

Ja, var som sagt hos Sonny & Yasmine, åt mat & skruvade möbler igår. Soffbordet gick jättebra, men dra åt helvete för den där jävla tv-bänken! Vände allt åt fel håll, hade limmat, så vi fick bända, bryta, skruva, plugga och heliga guds moster! Yasmine gav upp & la sig i sängen medans jag & Sonny fortsatte! Men vi lyckades iaf :)
Emil kom upp dit strax före tolv & höll oss sällskap. Vi tog en repa på stan & tittade på folk & busade lite, sen åkte vi hem.

Sonny på hugget med att kapa av en plugg :P



Natten slutade inte riktigt som den skulle.
Nu är jag iallafall vaken. Idag blir det en pyssla-om-mig-själv-dag. Ansiktsmask, ett långt varmt skumbad, vaxning av benen och ögonbrynsplockning :) Emellan där blir det dammsugning här hemma & kanske att jag målar lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0