Nu går det bra!

Nu jävlar är jag på hugget. Jobbdagen började rätt tungt, men det ordnade upp sig när Ida kom hit & höjde humöret på mig :) Har varit riktigt effektiv idag, har till och med hunnit med att skriva ut massa CVn plus personliga brev, så idag om jag hinner ska jag åka ut med ett par. Resten tar jag imorgon isf! Så nu håller vi tummarna! Jag har dock pengar så jag klarar mig tills i höst, men det hade ju varit trevligt med lite extra slantar :) Har redan nu två till dagar inbokade här på gamla jobbet, så det kommer inte gå någon nöd på mig än iallafall!

Håret är lite sådär bångstyrigt - precis som jag ;)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Tävling pågår. Du kan vinna en modellfotografering! Var med och tävla här du också: http://matildabacker.blogg.se/2010/may/var-med-och-tavla-om-en-modellfotografering.html

2010-05-03 @ 15:55:54
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0