Jävla idioter

Hade bokat tvättid till klockan elva, kommer ner dit till typ tio över, då är det någon idiot som har slängt in tvätt i mina maskiner! Fan vad jag hatar att bo i hyrehus ibland! Så sur jag blir! Nu ska jag snart gå ner & vänta in idioten & skälla lite! Sen måste jag ta mig till skolan, köpa dryckes-biljetter till balen, sen ner på stan & posta ett brev. Blir en jäkla massa promenader idag, men det är bra. Bara bra! För här ska det röras på fläsket!

Btw, en ny auktion ute igen. Ännu en ram, likadan, fast ni får inte med nån ängel den här gången :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Väldigt fin blogg :)

2010-05-05 @ 14:48:25
URL: http://fnitterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0