Det blev fest!

Igår efter jobbet träffade jag Emil en stund, sen bar det av i racer-fart till Borlänge för att Fia skulle med nån buss & Yasmine skulle köpa nå skor. Självklart kommer inte jag heller ut tomhänt. Ett par jeans, ett linne/klänning & lite annat smått & gott. När vi kom tillbaka till stan riggades det för fest. Vi åt mat, sen gick vi ut på baksidan & spelade kubb. Malmis & Sigge kom förbi också :) Killarna blev lite sura för att jag & Yasmine var så bra ;)
Sen bar det av till Trädgårn där vi slog klackarna till taket. Drängarna var där också, hade superkul under deras spelning! :D Haha.
Idag kollade jag & Emil på film när vi hade vaknat. Hela eftermiddagen sen har jag sprungit på marknaden. Hittade lite fynd, men inget vettigt.
Vet inte riktigt hur kvällen ser ut, men det visar väl sig :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0