Bilder!

Filmen var bra. Gjorde ont, rakt i hjärtat. Men ack så bra! Sarah Jessica Parker äger fan! Go her!
Iallafall.. Lovade er bilder & here they come ;)

Precis klivit ur bilen..



Håret bakifrån (förstört av regnet, såklart)



Jag & Yasmine. Helbild.



Minglande i parken (Förbannade regn!!!)



Jag i helbild.



Jag & Yasmine i helbild igen, haha.



Yasmine & henne kavaljer :)



Jag, närbild!



Jag & mina balkavaljer Felix :)



Jag hade verkligen så himla roligt! Att bära denna klänningen i över 13 timmar var inte det lättaste jag gjort, men det var helt klart värt det! Varenda krona, varenda minut! En helt oförglömlig kväll! Vill framför allt tacka balkommitén som gjorde detta möjligt, samt alla som deltog & gjorde denna kväll till ett underbart minne! Tack alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag fick hur mycket kort som helst ! Fan vad kul det är ! Kevin är på väg till stan för att köpa fotoalbum nu :D Ja vi har ju pratat en vända redan men hörs ikväll också ! <3



Och vilka sjukt fina bilder du har lagt upp !!

2010-05-24 @ 12:56:53
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0