Xbox-kväll

Hej  & förlåt för att jag inte bloggade nåt alls efter jobbet igår! Men efter jobbet gick jag till Ica & handlade, sen kom Sonny & hämtade mig där. Yasmine hade fått nå ryck att åka till Borlänge & köpa ett par skor.. Emil kom till stan & följde med. Älsklingen bjöd mig på lunch på Matpalatset, tack ♥ Och Yasmine köpte sina skor.. Jag hittade också ett par jättefina. Supersupersupersugen på att köpa de, men ska lugna mig till efter att alla räkningar är betalda & se!
När vi kom hem från Borlänge tog jag & Emil oss en dusch, sen fick vi för oss att vi ville spela tv-spel, så vi ringde Andreas & ville låna hans Xbox, men han hade inga sladdar, så då fick vi först åka hem till André & Tova för att låna sladdar av dem. Haha, måttligt road man blir av det där paret :p Sen hem till Andreas, fastnade ett tag framför tvn då Andreas flitigt spelade God of War. Rätt roligt att se på faktiskt! :)
Sen åkte vi till MM & handlade en gång till- lite gotte inför kvällen & det där nödvändiga.. Åkte hem & medans Emil kopplade in Xboxet, så lagade jag mat, eller lagade & lagade vet jag inte.. Vi skar upp en långbaugett i två, delade de & proppade de med grejer! Snacka om mätt!



Efter det mös vi ner oss i sängen & spelade lite Xbox. Min dosa dog sen, så Emil stack iväg & skjutsade lite folk & jag la mig & började kolla på Sex And The City-boxen. Säsong 1, skiva 1 av 18. Herrejisses, men gud så underhållande! Älskar verkligen den serien!
När Emil kom hem mös vi ner oss i sängen igen & slog på filmen Troja. Men min ögonlock blev så himla tunga, så jag somnade ganska tvärt. Emil likaså, men han kunde hålla ut liiite längre iaf. Haha..

Nu är iallafall jag vaken. Ställer klockan på 09.43 varje dag, men konstigt nog vaknar jag alltid tidigare. 09.04 vakande jag idag, jättepigg. Så det var bara att kliva upp.. (Och se snöstormen vi har här i Dalarna) Jag börjar nästan gråta.. Vill ha VÅR NU NU NU !!!!
Nej, dags att göra lite frukost nu, sen fördriva tiden lite tills jag kan börja ta tag i väckningen av min björn :) ♥

Jisses vad långt inlägg! Jag slutar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0