Slö-söndag!

Jahapp, då har vi bytt till sommartid & har därmed förlorat en timme.. Emil ligger fortfarande i sängen och sover.

Kvällen igår var super! Jag hade verkligen jätteroligt! Trots mina 12 cm's heels, så fick jag inte ont i fötterna för jag drog åt  remmarna ett hack till, så nu sitter de perfekt! Men lite öm i trampdynorna är man nog allt ändå! :)
Förfesten startade hemma hos Katta, massa prat & mys, supertrevligt! Emil kom sen & skjutsade oss till Solo. Helkul kväll där! Dansade som en galning! Hade verkligen jättetrevligt, men det där att supa är inte min grej.. Även fast jag kan hantera alkoholen bättre nu, så är det ingen hit. Jag mår inte dåligt idag eller så heller.. Men jag vet inte.

Jo - vafan, jag köpte en väska igår också! Slänger in bild på den sen, men även massa bilder från gårdagen så fort Katta & Yasmine har skickat de :D

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0