Jävla Firefox

Sådär ja, nu har min webbläsare Firefox lagt av också. Alltså, jag förstår inte hur jag står ut! Min tålamod är värt en förmögenhet!!! Sitter just nu i IE som är helt segt, har ingenting sparat o.s.v. It drives me nuts!!!

Jag har hunnit varit ner på stan, postat brev, handlat, åkt hem igen. Jag har dammsugit, moppat golvet, lagat mat, bytt gardiner i vardagsrummet, strukit & lagt på nya dukar, dammat lite överallt, färgat ögonbrynen, vaxat benen, bränt lite filmer, kollat igenom alla mina omärkta skivor, haft lite mer pep-talk & kollat på 2½ men. Nu ska jag skugga igenom geografiboken en sista gång innan jag kryper till kojs! Vilken jävla dag!




Måste bara slänga in det här reklamklippet. Bara älskar den! Dock har de mixat originallåten på något konstigt vis.
Men originallåten till denna Telenor-reklam är Daft Punk - Technologic! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0