Iskallt!

Fyfan, när klockan ringde i morse & jag klev upp för att stänga av den, så var det iskallt i lägenheten! Balkongdörren stod vidöppen! Endera måste nån av oss ha vaknat i natt av att det var jättevarmt & öppnat den, annars stängde vi aldrig den riktigt igår.. Jag vet inte. Det är fortfarande kallt här inne, men det börjar ordna upp sig nu!
På förmiddagen nu har jag varit & handlat! Över tusenlappen på bara nödvändiga grejer! Bra Wictoria!
Hittade även en 40x50 ram till min affisch, så nu sitter den där på väggen så fint! :)
Ska strax bära ner lite jox i källaren, sen börja laga mat :)



Jag bara älskar den här bilden på flickan!
Blev kär vid första ögonkastet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0