Handlat mat!

Efter jobbet stack jag till Simone. Vi la oss i sängen & pratade sånt där tjejsnack som bara hon & jag kan! Ibland behöver jag din styrka, ditt mod, ditt tankesätt! Men ibland behöver du mig också Älskar dig vännen! :) ♥
Senare kom Emil dit & höll oss sällskap ett tag, sen åkte vi & handlade en massa mat för veckan!  Åkte hem & kokade korv. En standard maträtt hemma hos oss :) Haha..
Nu ligger han & spelar tv-spel & jag sitter här & tar det lite lugnt.. Känner att huvudvärken börjar smyga sig på. Blir till att se nya Wallander - Vålnaden ikväll, sen sova bredvid min björn, som jag förövrigt får sova med HELA veckan! Jag är superlycklig att ha honom här! ♥

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag förstår inte riktigt det där med min styrka, mitt mod och mitt tankesätt? När det liksom är JAG som avgudar DITT mogna sätt att vara. Hur himla himla stark och tålmodig du är. Hur sansad du kan vara i det mest bisarra stunderna. Hur din envishet driver dig fram med STORMSTEG. Hur du lyckas med exakt allting. Du är så himla duktig, min fina tjej. Psssst, jag behöver din styrka snarast <3

2010-03-26 @ 04:13:12
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0