Folkrace!

Jahapp, då sitter jag på jobbet igen då. Har nästan 3,5 timme kvar här. Efter det ska jag, Sonny & Yasmine iväg & sola, sen hem & laga lite mat & mysa! Blir väl till att se Gangs of New York, nu när jag äntligen fått hem den & Sonny så gärna vill se den..
Förresten, på lördag åker vi hela gänget + några till till Gustavsvik & badar! Ska även hinna med en sväng in på Ikea! Gud så roligt det ska bli. Blir till att plocka fram bikinin tidigt i år, haha :D
Och på söndag blir det antagligen folkrace med jobbet! Hoppas bara att det fryser på ordentligt, så isen blir tillräckligt tjock på banan! Det skulle vara grymt skoj! Även om man inte få köra själv vill jag gärna åka med ett varv eller två :) Någon här som har provat folkrace?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0