Dusch

Åh, jag måste verkligen berätta! Slutade klockan fem idag, tänkte ta bussen som vanligt kvart över, springer till busshållsplatsen 17.13, men det verkade som om den redan hade gått, tänkte att jag väntar i fem-tio minuter till innan jag börjar gå upp på stan. Då kommer det nån jävla alkis till busshållsplatsen & säger att jag inte får vara där, för att det är hans busshållsplats. Jag får inte åka med bussen & massa skit. Blev asskraj. Sen kommer det en till alkis över vägen som bara skriker åt alla bilar att de åker för fort. De var tydligen polare eller nåt? Försöker prata med mig & vara trevliga.. Jag ger upp. Det kom aldrig någon buss, så jag försökte gå därifrån, men de försökte hålla kvar mig. Jag gick ändå & de följde efter. Blev asnojig då & började gå fortare, men då gick de över vägen & försvann. Tack gode gud!
- Tillägger direkt att jag inte alls har något emot alkoholister, men deras andedräkt, deras beteende & deras framfusighet rör mig lite i ryggen faktiskt. Man blir ju skeptisk när nåt sånt här händer, men ärligt talat tycker jag bara synd om dem!

Nu är det dags för dusch! Mitt hår ser ut som ett skatbo! Right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0