Vilken dag!

Jadu, dagen har gått fort idag.
Klockan tolv var vi som sagt iväg & kollade på lägenheten. Vi föll pladask direkt. En 6:a på ca 160kvm. Jag har en hel jävla övervåning för mig själv. Allt är nyrenoverat. Köket är tipptopp, badrummet med, med golvvärme & allt. Ljudisolerade fönster, så man slipper höra trafiken så väl & inglasad bamse-stor balkong där jag & Sandra ska sitta & plugga på kvällarna, sent in på hösten! Vi fick till kvällen på oss att bestämma oss, för att vi isf skulle gå före alla i kön. Jag ringde pappa fort som attan & pratade med honom. Mamma hade jag ju redan pratat med, så hon är redan förvarnad :) Så imorgon skriver vi kontraktet. Jag är så glad så jag har knappt förstått att det är sant!! Redan i höst är jag Sundsvallsbo på riktigt. Ska bara hem nu ett par veckor, jobba & packa fort som attan. Ska ringa & säga upp allt imorgon så fort jag vaknar. Lägenhet, bredband, tv, ja, allt.
Nu på kvällen har jag & Sandra setat här utanför & planerat allt inför skolan i höst. 23:e augusti börjar vi skolan! Ska bli så jävla kul! Dessutom träffa så mycket nya människor på lektionerna! Åh, jag kan knappt bärga mig! Jag skiter i sommaren, jag vill fan att det ska bli höst nu nu nu!!! :D

Någon som vill ta över en etta på Högberget i Ludvika i augusti nångång?
Tveka INTE att höra av dig!! :)

Tuss & jag tar oss en vinare & planerar skolan.



Jag pratar i telefonen. Lite glad, lite lycklig sådär .. :)



Dags att sova nu. Ringa massa jävla samtal imorgon.
Puss på er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0