Torsdag.. Redan?

Fan, dagarna går så jävla fort här uppe! Helt sanslöst!
Vi drog iallafall ner till Dalton igår. Hade verkligen hur kul som helst! Först fotbollsmatch på flera storbildssäkrmar så man inte visste vart man skulle titta, sen lite Black Jack (glömde lösa in markerna igår!!) sen kareoke! Jag hann dock aldrig sjunga tråkigt nog.. Haha. Sandra trodde inte att jag skulle göra det, så jag lär väl motbevisa henne det på fredag antar jag ;)
Tog en morgonpromenad med Tuvalie i morse, släppte henne lös på baksidan sen. Aldrig varit med om dess like! Hon var hur snäll & lydig som helst. Igår morse höll jag på att få spader på henne. Hundjävel. Nej, jag skojar! ♥

Nu ska vi äta lite frukost, sen ska vi följa med Kevin ner på stan när han ska iväg & jobba. In till skomakaren, in till Daltons, in på lite andra ställen också ;)

Tuvalie i skrivande stund:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0