Skuldkänslor!

Fan, nu har jag asdåligt samvete! Har inte bloggat knappt nåt alls på flera dagar!
Men jag har varit uptagen med massa annat :) Igår var jag & Alexander till Borlänge. Han köpte åror till sin eka & jag fixade naglarna. När vi kom till stan stack vi ut på sjön så fort vi hade ätit. Jag fick ganska fort årets första fisk. En pytteliten abborre, men den räknas faktiskt! :P
Idag gick jag upp i tid, fixade massa med mina filmer, sådde smultron, vattnade alla kryddor & blommor, slängde i mig lite nudlar sen kom mamma & hämtade mig. Vi stod & bakade tre sorters kakor när chefen ringer & vill att jag ska komma & jobba bums. Stressigt värre att få så mycket klart som möjligt. Så jag är på jobbet nu, slutar alldeles strax. Då bär det av hem till Sandra för att grilla & spela lite kubb. En & en annan öl kanske slinker ner också :) Ska bara jobba fyra timmar imorgon på förmiddagen, så det går ju bra :) Sen är det ju säckgången. Woho!
Slänger upp bilder ikväll när & om jag kommer hem, haha.

Puss på er så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0