Skolan

Tog den senare bussen till skolan idag för att slippa trängas. Var inte alls på humör för det idag. Kommer till skolan & dörren är låst. Drar en djup jävla suck. Kollar tidtabellen med mobilen och har precis missat bussen till stan. Skulle få vänta 50 minuter på nästa buss. Drar en ännu djupare suck. Jag börjar gå ner till busstationen eftersom det börjar smådugga & på vägen ner möter jag massa elever. Gick ner till busstationen & möttes av massa elever från Berga som gick i march-tåg med fana & trumslagare. Riktigt gulligt faktiskt :)
Jag gick upp till skolan igen & då var det öppet, men ingen av mina lärare är här, så vi kanske börjar senare ändå? Bra att man får information..

Fredag idag. Kanske ska ta mig en öl eller två? Men vädret är ju inte det bästa, så man är ju inte alls sugen. Trött är jag också. Kanske blir hemma med en film bara? Äh, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0