Skit också

Vilken jävla dag. Jag & Sandra traskar ner till stan. En bra jävla bit om ni frågar mig, otränad knäskadad rökare som jag är. Letar efter en jävla skomakare. Försöker minnas kartan över Sundsvall i huvudet & lyckas hitta den ena. Han säger att han inte hinner göra skorna idag & att han har stängt imorgon. "Skit på dig" tänkte jag. Lyckades efter många om & men hitta den andra.. Han säger åt mig: "Nej, men jag kan väl göra de på en gång.. Tar väl en halvtimme sådär". Jag höll på att tappa hakan. Jag & Sandra gick till Subway & köpte med oss mat & satte oss i en park & åt mat :)
Hämtade skorna, traskade till Ica, köpte lite gotte & självklart jordgubbar, haha. Sen gick vi hem. Lagom utanför porten kommer jag på att jag glömde gå förbi Dalton & lämna in markerna. Suck. Får göra det imorgon då. Tänker inte gå med flera hundra i marker i väskan heller.
Dammsuga av här nu, flytta soffan, sen bäddar jag & Tuss ner oss & gråter till "My sisters keeper".
Därefter är det pannkaksstekning som gäller. MUMS

Sandra njuter av sin Subway-macka.



Tuvisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0