Tisdag

Tuvalie ligger här bredvid mig & sover. Sandra sitter bredvid Tuvalie & spelar Sims. Skulle aldrig ha installerat det på hennes dator. Håller faktiskt med Kevin lite, men jag vet ju själv hur svårt det är när man väl har satt sig där. Haha.
Klockan tolv ska vi mötas vid lägenheten, så vi får titta på den. Ska in på MittHem imorgon också så jag får titta på lägenheterna på Repslagaregatan & Grönborgsgatan. Skulle vara helt guld om jag får nån av de. Stannar kvar här i Sundsvall lite längre än planerat. Lite skönt faktiskt. Jag vill inte hem alls egentligen, men jag måste väl det.
Ska väl ta en promenad med Tuvalie nu innan vi ska gå.
Vi får höras lite senare! Men det kommer inte hända så mycket intressant idag, så mycket kort kommer det nog inte bli..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0