Klockan är mycket?!

Vi var som sagt först till Bite Line & åt mat. Det var tamejfan det godaste jag ätit på länge! MUMS. Sedan gick vi förbi Dalton så jag fick lösa in mina marker (äntligen). På väg därifrån ringer ett par killar från Kevins fotbollslag & säger att de sitter på AllStar & att vi ska komma dit, så vi gjorde väl det då. Och det visas VM - Kamerun mot Danmark på, jag ljuger inte när jag säger, minst 35 tv-apparater. Vart man än tittade eller gick, så såg man alltid en tv. Danmark vann med 2-1, men som om jag bryr mig? Fattar ingenting av fotboll, mer än att jag halvt blir döv när den där svart-vita bollen skjuts in mellan två vita stolpar? Gud.. Kommer aldrig förstå det där!
Kevin & Sandra fick se matchen & drack ett par öl till det. Jag fick mig ett par Cosmopolitan. Då var vi alla tre lika nöjda :)
När matchen var slut tog vi taxin hem, jag tog med mig Tuvalie på en långpromenad & då menar jag långpromenad. Kändes dessutom dubbelt så lång med en trotsig hund i kopplet. Men att det inte går att lära en gammal hund att sitta är bullshit, för efter den där rundan kan hon till & med gå normalt, utan att dra i kopplet!!! Jag kanske ska skaffa mig en hund jag också? Jävligt väluppfostrad skulle den vara iallafall...
Jag & Sandra bäddade ner oss & såg "My sister's keeper". En enda tår fällde jag, konstigt tyckte jag eftersom alla säger att den filmen var lika hemsk som "A walk to remember" eller "The Notebook". Nejdu, inte en chans. Kanske det här ämnet inte rör mig lika mycket som kärlek? Kärleken har straffat mig hårt genom livet. Jag har varit med om & upplevt nästan allt. Därför rivs såren upp igen när man ser en sådan film.. Så man får gråta lite mer & gråta över sånt som man egentligen inte får gråta över heller på samma gång.
Nog om känslor nu, sånt har jag inte tid med här uppe. Här lever jag livet & livet är fan riktigt glatt nu! Jag skrattar till & med nu!!! Ingenting oroar mig, ingenting får mig att må dåligt. Ingenting sätter stopp för saker JAG vill göra. Nu gör jag bara det & det är med glädje!!!

Slänger ut en riktigt jävla härlig bild nu, så får ni resten imorgon ;)



Me ♥ Cosmopolitan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0