Jobb, jobb & åter jobb

Sitter på jobbet nu. Trött & ont i magen. Höll på att försova mig i morse, men det gick bra ändå :) Packade lite mer i morse, sen är det bara ett par grejer jag ska göra på lunchen sen är jag fit for fight ;) Åh, jag längtar så mycket så att jag spricker snart!
Hela dagen imorgon är redan planerad. Upp rätt tidigt, äta lunch, sen möte vid ett. Efter det ska vi till Birstagallerian & kolla lite. Efter det ska vi hämta bil & ungarna & åka & äta någonstans. Senare på kvällen är det fotbollsmatch. Som avrundning på kvällen blir det jordgubbar & ett glas vin eller två skulle jag tippa på! Snacka om livskvalité! :D
Nu ska jag bara beta av åtta timmar i den här plåtburken, haha. 1,5 timme är gjord, bara 6,5 + lunch kvar. YAY! :D

LIVET ÄR TAMEJFAN UNDERBART NU!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0