Jag lär väl..

Jag tar väl knäcken på er om jag inte bloggar? Har haft lite annat för mig under dagen så det kanske är dags att skriva om gårdagen nu?
Vi var som sagt ut till Alnön, köpte baguetter & grillad kyckling som vi rensade & åt. Hade det inte börjat regna hade det var super att sitta där på stranden! Men vi åkte hem, gjorde oss i ordning & drog sedan ner på stan. Började kvällen på Källarkrogen med ett par kalla & en pizza. Sedan gick vi vidare till Memento & där var det drag! Kareoke för fulla muggar & dansade röven av mig på dansgolvet. Sandra & Kevin ballade ur & lämnade mig kvar där med Jonas. Senare kom Kjell & även Ante & joinade oss. Slutade med att jag hamnade på "scen" i ring med 5-6 killar runt om mig. Jag hade så jääävla kul! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0