Yawn, say what??

Tröttheten börjar skölja över mig nu, men det är så jävla kvavt i min lägenhet, så jag kommer aldrig kunna somna. Och bättre blir det inte om jag öppnar balkongdörren eftersom det har regnat ute. Suck, vilket dilemma. I-landsproblem!
Var iallafall iväg på en liten shoppingrunda idag. Kunde inte låta bli nu när man har bil & kan passa på. Hittade lite fynd på loppis också! Här ska det pysslas & donas! :)

Köpte ett smyckeskrin också. Är riktigt sugen på att behålla det själv, även fast jag tänkt att sälja det. Problemet är bara att jag inte har en chans att få plats med alla mina smycken i det där, så det kommer nog sluta med att jag säljer det ändå.



Hittade även jordens snyggaste tavla! Inte för att jag dricker whiskey, men snygg var den iallafall! :D



Nu ska jag se klart på "The Usual Suspects", sen sova. Det är en dag imorgon också.
Riktigt fint börjar jag & Ida få det i butiken också! Ni får komma ner någon dag & inspektera tycker jag! :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0