Telefon-mek

Åh jag höll på att fippla med telefoner igår så jag höll på att bli tokig. Min gamla telefon glappar i batteriet & så tror den att handsfreen sitter i hela tiden. Jag fick även låna en telefon av pappa som självklart är låst till Telia. Ska upp på stan & höra ifall de kan låsa upp den på lunchen idag. Jag kan ju inte gå med mammas gamla Nokia 1100 heller?! För det första kan jag knappt skriva på en Nokia & min telefonbok ser ut som.. jag vet inte?

Annars händer inte mycket. Snoozade lite för länge idag, missade bussen så jag fick hoppa upp på cykeln & det var nog fan den snabbaste cykelturen på år & dar! Kom bara några minuter för sent :)
Tisdag idag, inte mycket planerat. Vädret är lite halvtaskigt så vi kanske ger oss ut på en fisketur? Annars blir det nog bara slappt i sängen! Åh, förresten! Jag lät fläkten gå hela natten & jag sov utan att vakna en enda gång! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0