Solsken!

Vilket underbart väder! Inte sant? :)
Men tyvärr är jag instängd i plåtburken på jobbet ända till klockan sex idag. Det är lite surt.
Började dagen med att köra turen. När jag kom tillbaka fick jag hoppa upp på åkgräsklipparen & klippa gräset. Kavlade upp ärmarna på t-shirten för att kanske få liiite sol på mig, men det var ju inte långa stunden. Nu sitter jag själv nere på jobbet. Både Johan & Andreas är iväg på lunch. Men bara för att det är Ludvikafesten så har vi inte så mycket kunder & skönt är väl det! Annars hade jag svettats ihjäl om jag ska stressa!

Syster kommer till stan idag istället. Hon fick lov att stanna på nå möte som skulle hållas i morse, så vi ska gå ut & äta ikväll med mamma & Peter. Efter det kilar väl jag & syrran upp på stan & slår ner våra arslen i nåt öltält på stan. Hoppas på en riktigt rolig kväll, trots att jag är i Ludvika.

Saknar Sundsvall som fan nu. Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0