Redo för party?

Sådär. Lite efter schema, men vafan. Nu är jag strax klar, ska bara ta på mig mina heels & traska till Yasmine & Sonny. Där korkas det upp & festen sätter igång! Det bjuds på födelsedags-middag på Bergsgatan först, sen bär det av mot stadens hetaste innergård mot kvällningen.
För er som är nyfikna på hårfärgen, så slänger jag ut en bild på mitt nya jag. En ny rödhårig Wictoria! Syns inte så bra med cam-kameran, men ni får se mer bilder imorgon! Om jag fastnar på kort vill säga.. (Det är ju sällan jag gör det)



Ha en jättebra kväll alla! För det ska jag ha!
Och grattis igen Simone på din födelsedag!
Och grattis till Yasmine som fyllde år i torsdags. Hela 21 år. Gammal börjar du bli ;)

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0