Oups

Nu hatar ni mig lite, right?
Har inte bloggat sen igår morse, men det finns förklaringar till det :) Direkt när jag slutade igår var det meningen att vi skulle blåsa till Power Big Meet på en gång, men det blir försenat som vanligt. Men kring fyra tiden kom vi iväg. Bilköer, felkörning & massa annat på vägen innan vi till slut hittade Sofia på campingen. Slog oss ner där, lånade kylskåpet för att kyla ölen. Vi gick iväg till nån jättefin badplats & badade också. (Inte jag dock, det var för kallt).
Tillbaka till campingen, forstatte där. Sen hör Danne av sig & bjuder oss på takterassfest mitt i stan, så vi bestämmer oss för att blåsa dit. Efter många om & men så hittade vi. Grymt med folk & ös utan dess like!
Klockan rann iväg rätt fort & efter festen så började vi åka ur stan. Stannade på Burger King & åt mat, sen somnade jag direkt i bilen på vägen hem. Somnade som en stock när jag kommit upp i lägenheten också :)

Slänger upp lite bilder :)

Sonny har en Jäger-shot i naveln :p



Dags att bada!



Hansson hittade en "kompis"



Sonny, Yasmine, Hansson & Putte



Emelie, Fia & Sandra



Jag i egen hög person



Takterassen - mycket folk!



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen städa lite & invänta Emil som kommer hit & tittar på film ikväll & tar det lute lugnt bara. Myssöndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0