Njuta av livet

Idag är en sån där dag jag bara hade velat sova tills jag vaknade av mig själv. Åka iväg & bada med vännerna. Kanske spela ett parti kubb eller två. Sedan göra mig i ordning, sätta mig på en uteservering, äta en god bit mat & njuta av en Cosmopolitan eller två. Eller.. Det där skulle jag vilja göra varje dag hela sommaren. Men det får vänta lite :) Nu ska jag jobba i fyra veckor framöver först, sen går flyttlasset till Sundsvall. Så ska ni få se på livskvalité!



Strax lunch. Chefen bjuder på mat eftersom han går på semester idag. Undra vad man ska dra till med för gott då då? :)

Kommentarer
Postat av: ida

kommer sakna dig min lilla Wickey Wee! Vem ska ja nu lära upp??? puss

2010-07-09 @ 20:31:32
Postat av: patricia

du får gärna rösta på mig i veckansblogg, det gör du här: http://kames.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-del-1.html#comment

jag är nummer 6! :)

2010-07-12 @ 12:17:11
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0