Ni hatar säkert mig nu..

.. men ni får faktiskt stå ut lite. Jag jobbar om dagarna, finns knappt någon tid alls till att blogga över huvudtaget. Varje ledig minut går jag & torkar lite hyllor, ordnar lite, tar en cigg & sen plingar det i dörren igen eller ringer i telefonen. De sista två timmarna idag trodde jag det skulle vara lugnt. Inte en chans! Hade kunder hela tiden & under tiden ringde telefonen oavbrutet. Fick in ett tjålskåp också (inte för att det är ovanligt) men han stannade i typ en kvart & pratade & pratade. Trodde jag skulle pissa på mig! Herregud..
Nu håller jag på & gör mig lite korv med bröd. Fick ju ingen nattgäst i helgen som åt upp halva paketet, så jag lär väl äta de själv nu, haha.
Ni får en färsk- riktigt ful bild för dagen iallafall. I Meko-kläderna som jag inte ens orkat tagit av mig än. Finns egentligen inte nån anledning till att ta av sig de heller. Jag kommer bo i de de närmaste tre veckorna.

Ska ta & lägga mig i sängen & mysa lite snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0