Lördag, or what?

Ställde klockan på tjugo över åtta i morse. Onödigt tidigt. Gick upp ändå. Kunde äta frukost i lugn & ro iallafall. Dagen på jobbet har varit stressig, men det har gått. Jag var som sagt själv på jobbet för jag & Ida sa att vi skulle ta varannan lördag. Men vi får se om jag jobbar nästa helg ändå. Varenda timme är värd pengar. Ledig kan jag vara sen!
Nu har jag precis kommit hem. Börjar få huvudvärk av den dåliga sömnen i natt så jag ska ta mig något att äta, sen slänga mig i sängen & se en film.
Det blir ingen utgång idag. Är absolut inte på humör för det. Helt värdelöst.

Tänka sig att hjärtat fortfarande hoppar till efter så många år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0