Lördag, åter igen är det lördag

Igår kväll då? Jag färgade håret. Oroade mig hela dagen över det, men idag är jag faktiskt helt tillfreds. Jag är bra nöjd! Frågan är bara vad resten av folket kommer säga? Jag har ju inte träffat en enda människa än. (att visas i cam räknas inte!)
Blev en film igår. Somnade tidigt. Vaknade på natten av att mobilen ringde, satte på ljudlös & somnade om lika fort igen.
Gick upp i skaplig tid i morse, gjorde i ordning frukost, satt vid datorn en stund innan det var dags att kila iväg till jobbet. Jag klarade till & med av att göra en uppackningskontroll i morse.. Tror jag. Ska låta Ida titta på det på måndag! :)
Stressigt efter jobbet sen också. Ska fixa massa inför Simones födelsedag + att göra mig själv i ordning & kila bort till Yasmine kring fyra. Hur fan ska jag hinna? Mat där, umgås lite innan det är dags att bege sig ner till Simone vid sju-tiden där festen fortsätter! Tror dock inte det blir nån krogen för mig idag, skulle vara skönt att slippa det där stället. Fast iofs. Det här är nog fan sista helgen jag kan gå ut i Ludvika? Men vad gör det om jag missar den chansen? En fis i rymden! HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0