Lista

Då var det väl min tur då?
Mellan kunderna kan jag göra sånt här :)

Senaste

Låt du hörde: K'naan - Wavin flag

Film du såg: Nån som gick på tv igår..

Mat du åt: Frukost - rostad macka med O'boy

Kram: Emil

Puss: Också av Emil!

Känslan: Trött

Resa: I morse till jobbet

Glädje: Jag & Emil fnissade lite i sängen i natt :)

Dröm: Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar..

Person du träffade: Emil när jag sa hejdå i morse

Personen du pratade i telefon med: Sandra

Personen du fick sms av: Emil

Gången du åt 7-eleven korv: När jag var i Stockholm sist

Gången du var utomhus: Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, det var många år sedan..

Saken du köpte: Mat igår

Allmänt

Ska bli skoj: Att flytta till Sundsvall :)

Ska inte bli skoj att: Få lov att jobba i fem veckor först..

Sparar till: Vet inte? Inget speciellt..

Pålägg som gäller: Leverpastej

Önskar att jag var bättre på: Att ta vara på livet

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Sundsvall

Tre band/artister: Hm, svårt med sånt här..

Vad har du gjort idag: Morgonmys med Emil, sen tagit mig till jobbet & nu är jag här.

Brukar du svära mycket: Nej, men det händer väl..

Hur tidigt stiger du upp: När jag ska jobba - kring sex. Annars kring nio-tio. "Dagen-efter" - kring elva-tolv.

På helgerna: Kommer jobba varje lördag nu i fyra veckor, så det blir relativt lugnt. Kanske nån tripp till nån badstrand? :)

Vad ska du göra ikväll: Grilla ute hos pappa

Hur många timmar sover du per natt: 5-12 :p

Vem är snyggast i världen: Vet du att det bor över 4 miljarder människor på denna jord? Jag kommer omöjligvis träffa den jag tycker är snyggast under min livstid.

Vad är det för veckodag: Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj. Skulle tippa på 18:e juni.

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina klänningar eftersom mina skor inte står i garderoben :P

Längd: 165? cm

Vikt: Länge sedan jag vägde mig sist..

Byter gärna garderob med: Oj, svårt.. Ingen jag vet som riktigt har min stil..

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Nån Mankell?

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust, men trångt

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, kramsjuk & förväntansfull

Jag tränar: Så sällan jag kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0