Kanske lite annat?

Okej, jag har hajat poängen. Ni gillar inte när jag bara skriver vad jag gör om dagarna & det förstår jag faktiskt. Men det jag lämnar ut här i bloggen springer från mun till mun jävligt lätt, därav avslöjar jag inte ens hälften här.
När jag väl gör det, så pratar jag i gåtor så ingen förstår iallafall. Finns ingen mening för er att förstå, bara att jag faktiskt kan vara lite känslosam ibland. Hoppas ni förstår mig!

Meen.. Jag måste bara få ur mig lite.
Det svider, men jag är ändå så jävla lättad på samma vis. Jag är så kluven, blandade känslor, så jag vet inte vad. De senaste två veckorna har varit bland det bästa som har hänt mig! Speciellt den här helgen. Finns ingenting att tillägga mer än: WOW! Jag trodde inte det här om mig själv. Verkligen inte! Jag är så stolt! Så glad! Så lycklig! Äntligen börjar det hända något med mitt liv!
Det är tre veckor kvar till flytten nu lite drygt, började packa lite smått igår, så snart kommer hela min lägenhet vara ett slott av kartonger, haha. Frågan är ju bara vad jag vågar packa redan nu & vad är det jag kommer behöva? Tricky question det där. Sparar en uppsättning sängkläder, resten packar jag ner. Gardinerna kan jag också packa, samt dukar & sånt. Ge mig mer hjälp! Kläder & köksgrejer kan jag inte heller packa riktigt än. Vilken ordning tar man det & vad kan jag börja packa redan nu??

SNART:

SUNDSVALL



Bild lånad av: http://ffagency.com

Åh, jag saknar Sandra. Saknar Kevin & Tuvalie också såklart! Men mest Sandra! Tänk att vi snart börjar skolan? Kan sitta ute på balkongen med infravärme, en varsin filt, med en kopp te & läxböckerna? När vi kan sitta nere i våran källare, måla lite & prata om sånt som bara vi tjejer kan! Jag längtar så att jag snart får ont i magen! Men snart är vi där! Snart, snart, snart. Börjar skolan om tre veckor. Nej, nu jävlar går det sjukt fort. Fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0