God morgon måndag!

Natten blev lång i natt. Först kunde jag inte sova, sen ville Emil sova med mig, så han ramlade in någon gång kring ett-tiden i natt. Vi som pratar så mycket kunde självklart inte somna direkt. Plus att det var så varmt så vi ville knappt ligga bredvid varandra. Fy sjutton. Vaknade klockan fem i morse av att det var kallt istället, så jag fick lov att gå upp & stänga balkongdörren.
Nu sitter jag på jobbet, riktigt trött som ni kanske förstår? Men dagen kommer nog att gå rätt fort ändå. Såg att det var en del grejer att köra, så jag tar väl turen på förmiddagen & sen kommer eftermiddagen gå riktigt fort.
Just ja! Ikväll ska jag ju ut till pappa & grilla! :)

Ska även skicka in min mobil idag. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0