God morgon måndag!

Hej, hallå!
Kan passa på att skriva lite innan jag drar till jobbet. Har iallafall ätit frukost i lugn & ro nu :)
Tvättade allt skit igår, la mig sedan i ett varmt bad i en hel timme! (Njuter så mycket jag kan av att ha badkar nu innan jag flyttar)
Det här kommer bli den jobbiga veckan, då dagarna bara kommer rinna iväg, man kommer inte hinna någoning. Men jag ska iallafall ta med mig laptopen till jobbet & försöka finslipa lite på mitt CV & skicka in det till lite olika ställen. Det är ett måste den här veckan!
Annars då? Ja, jag ska ta fingrarna ur arslet & börja packa någon gång! Vill bara flytta nu, nu, nu! Jag längtar så mycket så jag har ont i magen! Få pyssla lite, göra det fint. Komma hem till ett vackert, underbart, lyxigt & STORT hem. Gud, så underbart! Komma bort från det här stället.. Jisses alltså. Blir så trött på allt!

Tankarna som snurrar i huvudet får stanna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0