God morgon lediga lördag!

Så jävla härligt att vara ledig alltså! Det här uppskattas verkligen! Ida du är en stjärna som kunde ta lördagen själv!

Inte för att det blev så värst många timmar sömn i natt, så har jag ändå sovit fram tills typ nyss? Vaknade självklart kring tio snåret av min inre väckarklocka, men jag somnade faktiskt om igen. Riktigt skönt!
Oj, ja, vilken jävla kväll igår! Slutade med en tripp till Borlänge, mååånga skratt som gjorde att jag höll på att pissa på mig & en bil med glastak & stjärnskådning :)
Natten var ung, men jävlar så trött jag var mot slutet! Solen hade gått upp innan jag ens kom i säng, jisses.

Nu blir det nog först lite loppisar, sen sticker jag & Alexandra kanske till Borlänge & ser på dragracing? Ikväll blir det andra bullar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0