God dag torsdag? Nej.

Min dag har inte varit bra. Inte alls. Börjar med att jag försover mig. Sikket skit. Morgonen var bara pissig enligt min mening. Sedan att det kommer nå polacker (?) & stjäl våra cigg & tomma bilbatterier gör inte saken bättre. Jag får sitta med polisen i telefonen i en halvtimme säkert. Nu har jag precis kommit tillbaka från lunchen, har en & en halv timme kvar här. Sen tänkte jag ta fingrarna ur arslet & städa lite hemma. Såg att min gardinstång trillat ner i natt. Pluggen från väggen hade åkt ur. Kul jul. Bra betong i väggarna. Not. Åh, det ska bli så skönt att slippa kommunala hyresrätter! Snart kan jag pyssla & dona bäst jag vill! :)

HAHAHAHA, pinsammaste grejen på länge hände alldeles nyss! Jag dööör. HAHAHHA. Det här förgyllde min dag!

Slänger upp en bild på mig i väntan på att ni ska få se bilderna från igår! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0