Fisketur!

Direkt efter jobbet stack jag & Alexander iväg & fiskade. Det gick riktigt bra för mig ett tag.. Hade fått upp fyra stycken abborrar utan att Alexander hade fått någon alls, sen får han tre på raken & jag en till. 5-3 till mig då ;)
Mysig kväll!
Nu ska jag ta mig en dusch, sen väntar ett (eller två) avsnitt HIMYM, sen sova! Jobb imorgon igen. Och jävlar vad aktiva vi är på jobbet nu! Dagarna går så jävla fort! Butiken är så jävla snygg nu! Nu ska lagret få sig en omgång också. Började vid filtrena idag, ska fortsätta imorgon :)

Btw, får nog antagligen besök av mina föredetta svärföräldrar imorgon kväll, så jag lär plocka undan lite här innan jag går & lägger mig! :)

Mina tre första fiskar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0