Fika på stan med Alexandra

Efter jobbet plockade jag upp Alexandra & vi satte oss på BK & tog en varsin glass. Tur att Isa jobbar där så hon öser på extra mycket topping ;) Sprang sedan in i gallerian & råkade handla lite kläder. Jävlar. Rean gör mig blind. Haha.



Ikväll blev det filmtittning. Green Street Hooligans 2 blev det iallafall :D Hade inga höga förväntningar alls eftersom uppföljaren av en grymt bra film aldrig brukar bli lika bra, men jag är inte alls besviken! Riktigt bra var den! Se den!




Nu blir det några avsnitt HIMYM innan läggdags. Eller.. sms.. Andra planer? :)

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Gott det ser ut!

2010-07-27 @ 22:26:57
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Den filmen vill jag också se :) Och vad gått det ser ut, synd bara att man inte kan äta det. :P hehe

2010-07-28 @ 10:07:01
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0