Fan, vad förbannad jag blir!

Det var min mobil som låg i paketet! Överlycklig! Men nu kan jag knappt skriva sms på SonyEricsson eftersom jag haft en Nokia i två veckor. Inte nog med det. Idioterna på Mobilakuten har gjort en fet repa på min display. Aslack! Ska ringa & hota de jävlarna på måndag! De ska fan använda skärmplast!!! Jag har gjort det hela tiden sedan mobilen var ny just för att detta INTE skulle hända & nu har DE åstadkommit detta! Alltså.. Jag orkar inte.

Har setat i telefonen nu i över en timme. En paus nu, sen back on track ;)
Vad blir det för mat ikväll? Vad blir det för film? Slappt hemma iallafall. Jobb imorgon. Städar & donar som fan i butiken. Skoj är det. Synd bara att jag ska lämna stället för gott om mindre än en månad :( Jag som till & med har fått min egen kaffekopp nu.. Tråkigt.

Filmtips och/eller mattips någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0