Det regnar & det regnar....

Det slutar aldrig heller! Så då har man anledning till att vara inne att göra sånna där tråkiga saker som att städa & betala räkningar. Vilket jag har gjort. Diskat & räkningarna är avklarade, nu ska jag dammsuga av här, moppa lite golv, rensa datorn, bränna lite filmer, sen kolla klart på "The Book of Eli". Vettefan vad det var för film egentligen, men jag måste ju se klart på den..

Hahahaha, en sak till!

Skulle dra upp benen under mig i datorstolen idag, men då gick armstödet av!!!! Hahahaha, jag skrattade högt för mig själv! Väger jag verkligen så mycket, eller är det taskig kvalité? :O Tänk om någon hade vart här & sett det! Den hade fått sig ett gott skratt! Tänka sig, billigt skit! Det blir en riktig kontorsstol när jag flyttar! En sån där som är bra för ryggen :)
Så där ligger mitt armstöd nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0