Det här kommer ta knäcken på mig

Det är första dagen på våran helvetesmånad. Jag har nog redan börjat få magsår. Ingen av oss har ens varit iväg på lunch än. Det har varit kunder & telefonsamtal hela tiden. Och då menar jag verkligen HELA TIDEN. Ena disken var FULL med lappar vi skulle ringa, kolla, beställa o.s.v. Vi har varit nära sammanbrott flera gånger idag. Och såhär ska det vara en månad nu.
Det går verkligen inte att vara två på ett sånt här ställe. Det gör inte det.
Magsåren kommer komma, säkert nåt tjaffs med magen & sömnsvårigheter också. Vore kanon om nån av oss blev sjuka, så nån av oss får stå här helt själva. Tur nog så slutar jag snart, men jag farar för att lämna Ida ensam. Stackars pinglan....

Åker till Hällarna & badar snart. Sköljer av mig denna stress & svetten från ryggen som runnit under dagen. Heldresserad i svarta kläder i en 30 grader varm butik. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0