Anna Simone Malm

Kommer så väl ihåg första gångerna vi umgicks med varandra. När vi satt vid datorerna på bibblan, när där var stället med stort S. Vi skaffade nya användare på LunarStorm & hade samma lösenord! När vi var kära i samma kille. När vi busringde, när vi tjuvrökte, när vi festat tillsammans! Ja, alla jävla tänkbara hyss vi har haft för oss! Allt finns med mig & kommer alltid finnas med mig. Alltid. Även alla de bra minnena också. Då vi funnits för varandra, stöttat varandra jämt. Det spelar ingen roll om vi inte har pratat på flera månader. När vi väl träffas eller pratar igen, så är det som om det vore igår. Ingenting kan få oss att skilja på varandra. Vi behöver varandra genom livet. Vi är själsfränder på ett sånt udda vis, så det gör oss unika! Du är vännen. En riktigt bra sådan! Du förstår, så som många andra inte gör. Du lyssnar, du är alltid idel öra. Det finns inget pris att sätta på dig, du är bara helt ovärdelig! Unreplaceable!

Nu fyller du hela 20 år!
Ingen liten tonåring längre! Över en dag så händer det mycket, men å andra sidan händer det saker med dig hela tiden! Dagen idag kommer jag tillbringa med dig, eftersom jag inte har flyttat härifrån än. Men snart skiljs vi åt! Det kommer hugga i hjärtat att flytta ifrån dig, men jag lämnar dig inte. Aldrig någonsin.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att din dag kommer vara helt superdupermegabra! Och jag önskar dig all jävla lycka i världen Simone, för det behöver du verkligen! Jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0