Vilken dag !

Ojoj , vilken dag .. Hade geografi på förmiddagen i skolan . Hade genomgång (fy så tråkigt) , så jag höll på att somna .. Men jag sög åt  mig informationen iallafall ! :)
Jag åkte till stan , sprang in på Second-hand butiken på stan & hittade en jättefin kadelaber ! Köpte den för 60:- , riktigt kap ! Den kommer passa så fint på disken jag ska köpa till köket ! :)

(Ska åka hem till mamma & göra rent den med silverputs imorgon)

Åkte hem en stund , sedan plockade Alexander upp mig , vi åkte till Hedins & plockade ihop lite smått & gott ! Var hem till pappa en stund & hälsade på , hämtade lite saker . Var & handlade , var & postade brev , hämtade ut mitt grafikkort (fortfarande samma fel på datorn , så den åker tillbaka på måndag , jag ska ALDRIG mer se den ! )

Nu sitter jag & väntar på Alexander igen , han ska komma hit & hjälpa mig med lite saker . Måste ta mig ork att gå ner & hämta tvätten som hänger på tork nere i källaren också , men orkar jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0