Vilken dag !

Ojoj , nu är det snart natt & jag måste sova . Tänkte bara skriva lite om dagen nu när jag äntligen kan sätta mig ner & pusta ut lite ! Efter jobbet kom Sonny & Yasmine & hämtade mig , vi åkte in på Hemtex & gjorde lite fynd där inne . Man passar ju på när det är utförsäljning :)
Sedan åkte vi till MM & handlade . Tror vi var där inne säkert en timme eller nåt . Och det resulterade i .... Nästan 1200:- fattigare . Jisses . Men nu jävlar har jag mat iallafall ! Jag lovar ;) Kundvagnen var nästan helt full , haha .
Vi åkte sedan hem till mig & myste lite . Vi lagade Enchiladas & åt , såg sedan på Kopps (eller .. en stund iallafall). Sonny hjälpte mig att sätta upp min tavelhylla i köket , blev jättefint ! :) Oh , kom på världens idé till när jag gjorde sådär , men det avslöjar jag inte än :)
Här är lite bilder :



Överfull kundvagn !




Matlagning !



Sonny , som alltid måste göra sig till på kort :p



Yasmine var lite filurig



Med tavelhyllan på plats !



Nya lyktan från Hemtex !



Köpte även två sånna här ramar , som ska målas vita , såklart :)

Puss & god natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0